Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suan motordayim. Birebir evet

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Aylık 2-3 lira çok iyiymiş.Fakat aküleri bittiğinde baya masraf çıkartır

En iyisi düşük güçlü benzinli motorlar sanırsam.(motorlar dediysem sürmelik değil kimyasal enerjiyi hareket enerjisine çeviren parça olarak)Takacaksın benzinli motoru bunlara zaten belli bir gücün altında olduğunda ehliyet felan gerektirmiyor diye biliyorum.Vereceksin gazı

Ses,koku çıkartıyor ama akü bitme derdi yok