Suan motordayim. Birebir evet
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Aylık 2-3 lira çok iyiymiş.Fakat aküleri bittiğinde baya masraf çıkartır
En iyisi düşük güçlü benzinli motorlar sanırsam.(motorlar dediysem sürmelik değil kimyasal enerjiyi hareket enerjisine çeviren parça olarak)Takacaksın benzinli motoru bunlara zaten belli bir gücün altında olduğunda ehliyet felan gerektirmiyor diye biliyorum.Vereceksin gazı
Ses,koku çıkartıyor ama akü bitme derdi yok