Konu
Buda Benim Emektar :)
13-11-2013, 16:01:32
#39
crazycoder
Eskişehirde öğrenciyim, düşünülebilir aslında ancak ben bunu alacağıma gider bir 131 alırım, zevk olsn diye ..