Konu
Buda Benim Emektar :)
13-11-2013, 14:57:09
#38
vBoss
Hayırlı olsun dostum ama tek sıkıntı şarj çabuk bitiyor 50 km falan dayanıyor 3saat şarjla ki daha sonradan daha zor şarj olmaya başlıyor çok uyuz bir durum , onu alacağıma honda today alırım hem dengeside daha iyi , az kullanıyorsan ideal ama