Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Motorsiklet kullanıyordum daha önce ama bikaç kez kaza yapınca bıraktım. Bunla kaza yapsakta pek bişey olmaz sanırım
Tabi orasını Allah bilir, durduğu yerde düşüp ölenler var. Ama en azından normal bir motora göre daha az riskli. İşleri toparlayınca düşünebilirim
Kazasız belasız kullanırsın inş. hocam..