• 15-09-2013, 15:09:50
    #1
    merhaba arkadaşlar örnek kanarya olan odada yatılırmı kuşun tüyü vs dökülmüyor fakat aynı odamda olması geçeleyin yatarken veya gün içersinde bana rahatsızlık verirmi?
  • 15-09-2013, 15:25:17
    #2
    öterse belki rahatsız olabilirsin hocam.Onun dışında birşey olacağını sanmıyorum
  • 15-09-2013, 18:24:52
    #3
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öterse belki rahatsız olabilirsin hocam.Onun dışında birşey olacağını sanmıyorum
    üstat bunların tüylerin aralarında bişi felen barınıyormuş kanatlarını çıptığında etrafa yayılıyormuş dediler acaba ne kadar dogru
  • 15-09-2013, 18:28:07
    #4
    Bu kadar şüpheleniyorsanız ayrı bir odaya koymakta fayda var.
  • 15-09-2013, 18:32:53
    #5
    GBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam bir bilgim yok ama bu kadar şüpheleniyorsanız ayrı bir odaya koymakta fayda var.
    diger odalar olmuyor mallasef. kimi odada klima çalışıyor direk vuruyor . kimi oda izin yok ): .
  • 15-09-2013, 22:41:42
    #6
    Hocam bende 2 Muhabbet kuşu var. Bunlardan 1 tanesi yumurtlayacak. Genelde Tünek'e giriyor, haliylede çok ses çıkarıyor.

    Eğer Ciddi anlamda sese duyarlıysanız, gürültü vs. olduğunda uyuyamıyorsanız Başka bir odaya koyarsınız. Ancak Tüy vs. Sorun olmuyor.

    Kafesi sık sık temizlediğinizde, yemini eksik etmediğinizde bazen günboyu konuşmuyolar bile. Bende bide küfürbaz muhabbet var Hayvanlardan zarar gelmez hocam Tüy vs. onlar sıkıntı çıkarmadı bende bu zamana kadar...
  • 16-09-2013, 00:28:08
    #7
    GBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 2 Muhabbet kuşu var. Bunlardan 1 tanesi yumurtlayacak. Genelde Tünek'e giriyor, haliylede çok ses çıkarıyor.

    Eğer Ciddi anlamda sese duyarlıysanız, gürültü vs. olduğunda uyuyamıyorsanız Başka bir odaya koyarsınız. Ancak Tüy vs. Sorun olmuyor.

    Kafesi sık sık temizlediğinizde, yemini eksik etmediğinizde bazen günboyu konuşmuyolar bile. Bende bide küfürbaz muhabbet var Hayvanlardan zarar gelmez hocam Tüy vs. onlar sıkıntı çıkarmadı bende bu zamana kadar...
    hıhı eyv üstat ilgin için benim alacağım kuş kanarya daha dogrusu vardıda babaname verdim bir kaç gün baktım kafes biraz çok büyükdü sorun oluyordu.
    tek kanarya besliyecem 1 adet daha alacam yeni eskisi babanemdeo bakıyor
    benimkisi ötsün ustat benimkisinin zararı yok çok güzel bir sesi oluyor
    .
    artık hayırlısı diyelim ilgi ve alakanız için teşşekürle.r
  • 16-09-2013, 00:30:59
    #8
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Balkon en iyisidir
  • 16-09-2013, 00:33:27
    #9
    Kuşlar hastalığı en çok taşıyan hayvan kardeş.
    Parfüm gibi ilaçları var düzenli aralıklar ile ondan sıkacaksın kuşuna.
    Gece seni rahatsız etmesin diye kafes üzerini ört ışık görmesin kuş seni rahatsız etmez o zaman.