Hocam bende 2 Muhabbet kuşu var. Bunlardan 1 tanesi yumurtlayacak. Genelde Tünek'e giriyor, haliylede çok ses çıkarıyor.
Eğer Ciddi anlamda sese duyarlıysanız, gürültü vs. olduğunda uyuyamıyorsanız Başka bir odaya koyarsınız. Ancak Tüy vs. Sorun olmuyor.
Kafesi sık sık temizlediğinizde, yemini eksik etmediğinizde bazen günboyu konuşmuyolar bile. Bende bide küfürbaz muhabbet var

Hayvanlardan zarar gelmez hocam

Tüy vs. onlar sıkıntı çıkarmadı bende bu zamana kadar...
hıhı eyv üstat ilgin için benim alacağım kuş kanarya daha dogrusu vardıda babaname verdim bir kaç gün baktım kafes biraz çok büyükdü sorun oluyordu.
tek kanarya besliyecem 1 adet daha alacam yeni eskisi babanemdeo bakıyor
benimkisi ötsün ustat benimkisinin zararı yok çok güzel bir sesi oluyor
.
artık hayırlısı diyelim ilgi ve alakanız için teşşekürle.r