• 16-09-2013, 00:43:02
    #10
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkon en iyisidir
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşlar hastalığı en çok taşıyan hayvan kardeş.
    Parfüm gibi ilaçları var düzenli aralıklar ile ondan sıkacaksın kuşuna.
    Gece seni rahatsız etmesin diye kafes üzerini ört ışık görmesin kuş seni rahatsız etmez o zaman.
    tonks üstat balkon mallasef olmuyor aldıgım yerlerde kesinlikle tavsiye etmedi. hem çok tehlikeli bir karga vb bir kuş gelip saldıra bilir kafesi düşüre bilir ben yokken artı buranın iklimi çok sıcak yazın hayvan ölür gine sıcagımız kırıldı fakat önümüz kış bu nazik kanaryalar ne soğuk havaya nede sıcağa geliyorlar.


    hazarhizmet. eyv üstat aldıgım yere dedigin parfüm şişesini sorucam.
    + suyuna katılması için vitamin gibi bişide veriyorlar.+ birde bildigim kadarı ile kanaryalar geceleri ötmüyorlar.ötseler dahide papaganlar veya muhabet kuşları gibi kafa şişirmiyorlar.
  • 16-09-2013, 00:44:26
    #11
    Ben 10 yıldır aynı odada kuşla yatarım hala nefes alıyorum.
  • 16-09-2013, 00:52:54
    #12
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tonks üstat balkon mallasef olmuyor aldıgım yerlerde kesinlikle tavsiye etmedi. hem çok tehlikeli bir karga vb bir kuş gelip saldıra bilir kafesi düşüre bilir ben yokken artı buranın iklimi çok sıcak yazın hayvan ölür gine sıcagımız kırıldı fakat önümüz kış bu nazik kanaryalar ne soğuk havaya nede sıcağa geliyorlar.


    hazarhizmet. eyv üstat aldıgım yere dedigin parfüm şişesini sorucam.
    + suyuna katılması için vitamin gibi bişide veriyorlar.+ birde bildigim kadarı ile kanaryalar geceleri ötmüyorlar.ötseler dahide papaganlar veya muhabet kuşları gibi kafa şişirmiyorlar.
    Suya damlatma çok işe yaramaz git veterinere ondan vitamin ilacı al şırınga içinde onu kakasını açıp ağzına 1mm filan olacak şekilde artık bünyesine göre kullan daha faydalı parfüm olarak avisol mu ne o güzel bak.
    Koku parfümü değil zaten şişede diye öyle adı var ilaç oda
  • 16-09-2013, 00:55:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bana soracaksın bunu ( :

    4 Tane muhabbet var yatıyorum sorun teşkil etmez tülü var 2 lira onlardan al
  • 16-09-2013, 00:55:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    benim kendi odamda duruyordu bende yatıyordum bana bişey olmadı ama senin ona alerjin var mı yok mu bilemem ?
    ben 3 günde bi temizlerdim fakat hayvan caz sıcak soguk etkisi yüzünden öldü .s
    Üzüldüm dahada kalkışmıyorum.
  • 16-09-2013, 01:48:38
    #15
    Bende yaklaşık 4 senedir yatıyorum golden cinsi köpeğim ve 4 yaşında bir muhabbet kuşum var
  • 16-09-2013, 03:04:50
    #16
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstat bunların tüylerin aralarında bişi felen barınıyormuş kanatlarını çıptığında etrafa yayılıyormuş dediler acaba ne kadar dogru
    hocam şöylede bir şey var mesela hapşuruyorsunuz azınızdaki mikroplar 1 saat boyunca o kafada dolaşıyor diye biliyorum

    şimdi şöyle bende 2 tane muhabbet kuşu var salonda kalıyorlar ve salonu 3-4 gün gibi hafalandırmazsanız hasta olursunuz enbelirgin örneklerden bir kaçı sürekli hapşurmak ve grip yani kış aylarında daha doğrusu havalandırmadınız ortamda hasta olabilirsiniz ama günlük havalanıyorsa bir sıkıntı olmuyor ilk başta benim pederbey kışları hep hasta oluyordu grip oluyordu sonradan fark ettik....
  • 16-09-2013, 03:18:07
    #17
    Hocam tüylerinin arasında bir şey barınıyor demişsiniz. O böcekler genelde güvercinlerde bulunur, nadiren muhabbet kuşu ve kanarya gibi hayvanlara bulaşırlar. Kurtulmak ve koruma sağlamak için exobit kullanabilirsiniz. Diğer türlü aynı odada uyumak hiçbir sıkıntı yaratmaz, üzerinde böcek olsa dahi bir şey olmaz.
  • 16-09-2013, 21:58:38
    #18
    arkadaşlar harz kanarya aldım özel kafesli herşeyi ile 200 dedi 180 e aldım. kuş acayip hareketli 1 sn durmuyor yerinde. gece oldugundan ötmeye bilir inş. yarın sabaha ötüşlü uyanırım.
    gerçi adam 1 haftaya alışır dedi tam yerine ama.
    bu ötecege benziyor agzını açıyor şimdiden