• 13-09-2013, 20:34:58
    #10
    altyapı türktelekomun ama, herhangi bir arıza durumunda ttnetten önce geldikleri kesin. 1 yıldır kullanıyorum, önceden ttnet kullanıyordum, oldukça memnunum dsmartdan.
  • 13-09-2013, 20:36:43
    #11
    Googital.com
    dsmart kullanıyorum limitsiz akk yok 8mbps net, full hd paket aylık 85 tl
    6 aydır netimde sorun olmadı hep hızlı.
  • 14-09-2013, 00:40:20
    #12
    Birisi D-Smart mı dedi ?



    Fiberoptik bağlatın arkadaşlar. ADSL devri kapandı artık.
  • 14-09-2013, 02:07:15
    #13
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam TTNETTe çalısıyorum herkes aynı dertten yanıyor. Mesela 2007 yılındaki faturaları şimdik gönderiyor ttnet buda sıkıntı yaratıyor çoğu kişide.. Ama Dsmart net dersen eğer fiyat bakımından iyi olabilir ama herhangi bir sorunda kolay kolay çözüm bulunmuyor. Günde 4 5 kişi geliyor dsmart net gitti gelmiyor müşteri hizmetlerini arıyorum vs vs ama ilgilenmiyorlar diyorlar. Bunların bayiliği vs vs yok yanii. Kalite derseniz eğer TTNETTE AYRILMAYIN. 5 10 Lira için dert almayın başınıza..
    pardonda kalite derken neden kastettiniz acaba tnnneti arayıpda internetde gidip gelmeler olduğunu söylediğimde arıza kaydı oluş turuyoruz size dönüş olucak felan diyorlarda hiç dönmediler bu bir tavsiyedir ( bir kere 2 kere aradınız sorun devammı ediyor müşteri hizmetlerine sesinizi yükseltin kızın bağırın çagırın ) bakın ozman nasıl davranıyorlar 3 haftadır interneti kullanamadım adam akılı en son canıma tak etti arıyorum arıyorum arıza kaydı felan fıstık size dönecekler dönen eden yok gene tavsiye üzerine bagırdım çağırdırım bi 10 dkk sonra bulunduğum bölge amirliğinden aradılar ve internet gidince bizi arayın dediler ttnet kişileri insan yerine koymuyor üstüne 63 tl fatura ödüyorsunuz kesiliyor bişi indiriyorsunuz 3 güne iniyor film izliyorsunuz donuyor örnekler çoğaltılır ama ttnetin kaliteli demeyin lütfen komşum dsamart internet kullanıyor ve gayet güzel diyor
  • 14-09-2013, 02:58:36
    #14
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz dsmart televizyon + sınırsız internet paketini kullanıyoruz, aylık 60 civarı geliyor,

    netten çok memnum, hız bakımından olsun, erişim bakımından olsun,
    bir sorun olduğunda da destek hattını araman yeter, sorunu hallediyorlar,

    not: destek hattını gündüz ararsan ulaşabilirsin, gece kimse bakmıyor 12.00-15.00 saatlerinde ne zaman ararsam varlar,

    bu arada 1 yıl oldu dsmarta geçeli,
    şimdi başvurduk usta kaç para vericez kurulum vs için fatura haricinde ?
  • 14-09-2013, 03:06:22
    #15
    Bende düşünüyorum ttneti değiştirmeyi ama çevremdeki bazı kişilerde uyduneti tavsiye ediyorlar hem ucuz hemde hızlıymış.Uydunet kullanan varmı arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verebilicek
  • 14-09-2013, 09:16:14
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peki birşey daha soracağım şimdi ben ttneti iptal ettirip mi dsmarta başvuracağım veya dsmarta başvurmam yeterlimi iptali onlar mı yapıyor nasıl bir işlem izleniyor
  • 14-09-2013, 09:30:56
    #17
    Googital.com
    Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki birşey daha soracağım şimdi ben ttneti iptal ettirip mi dsmarta başvuracağım veya dsmarta başvurmam yeterlimi iptali onlar mı yapıyor nasıl bir işlem izleniyor
    ttnette taahhütünüz bittiyse dsmarta başvurursunuz gerisini onlar halleder. ttneti iptal etmeye gerek yok, netiniz kapanmadan geçiş yaparsınız ttnet de sizin adınıza ise.
  • 14-09-2013, 09:41:40
    #18
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi başvurduk usta kaç para vericez kurulum vs için fatura haricinde ?
    tam emin olmamakla beraber kurulum için para almıyorlar galiba, televizyon anteni için biri geliyor, anteni takıyor, ayarları yapıyor vs. o zaman size birde modem veriyor,

    gerisi biraz zor, ttnet'i iptal falan ettirmeniz gerekebilir siz onu televizyon için gelen adama sorun, o yardımcı olur