Hocam TTNETTe çalısıyorum herkes aynı dertten yanıyor. Mesela 2007 yılındaki faturaları şimdik gönderiyor ttnet buda sıkıntı yaratıyor çoğu kişide.. Ama Dsmart net dersen eğer fiyat bakımından iyi olabilir ama herhangi bir sorunda kolay kolay çözüm bulunmuyor. Günde 4 5 kişi geliyor dsmart net gitti gelmiyor müşteri hizmetlerini arıyorum vs vs ama ilgilenmiyorlar diyorlar. Bunların bayiliği vs vs yok yanii. Kalite derseniz eğer TTNETTE AYRILMAYIN. 5 10 Lira için dert almayın başınıza..
pardonda kalite derken neden kastettiniz acaba tnnneti arayıpda internetde gidip gelmeler olduğunu söylediğimde arıza kaydı oluş turuyoruz size dönüş olucak felan diyorlarda hiç dönmediler bu bir tavsiyedir ( bir kere 2 kere aradınız sorun devammı ediyor müşteri hizmetlerine sesinizi yükseltin kızın bağırın çagırın ) bakın ozman nasıl davranıyorlar 3 haftadır interneti kullanamadım adam akılı en son canıma tak etti arıyorum arıyorum arıza kaydı felan fıstık size dönecekler dönen eden yok gene tavsiye üzerine bagırdım çağırdırım bi 10 dkk sonra bulunduğum bölge amirliğinden aradılar ve internet gidince bizi arayın dediler ttnet kişileri insan yerine koymuyor üstüne 63 tl fatura ödüyorsunuz kesiliyor bişi indiriyorsunuz 3 güne iniyor film izliyorsunuz donuyor örnekler çoğaltılır ama ttnetin kaliteli demeyin lütfen komşum dsamart internet kullanıyor ve gayet güzel diyor