• 14-09-2013, 09:44:50
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ttnette taahhütünüz bittiyse dsmarta başvurursunuz gerisini onlar halleder. ttneti iptal etmeye gerek yok, netiniz kapanmadan geçiş yaparsınız ttnet de sizin adınıza ise.
    taahütüm yok o zaman bugün başvuralım fatura kesim tarihine bakalımda sonra bi fatura daha yollamasınlar
  • 14-09-2013, 15:39:40
    #20
    Ben dsmarttan memnun değilim son 6 aydır felan kopmalar yapıyor günde 10 kez felan. Müşteri hizmetleri çözüm getirebilmiş değil. Arıyorum hızınızı yükseltiyorum vs diyor halbuki kopmalar devam ediyor. Arıza kaydı oluşturduk geldiler baktılar sorunu modeme buldular halbuki bir başka modemde de durum aynı


    Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
  • 14-09-2013, 17:07:00
    #21
    bu fiber bağlantı için şartlar ne peki biz 6 katlı bina kendimize ait oturuoruz gelir mifiber
  • 18-09-2013, 12:07:33
    #22
    yaw arkadaşlar ben bu dsmarta geçmek için hangi numarayı aramalıyım 0850 266 lı numarayı arıyorum internet birimine aktarıyorum diyor müşteri temsilcisi 4 oldu aktarmıyor tel öyle kalıyor elimde. başka numarsı neyim yokmudur birde kaç gün internetim kapalı kalır geçi,ş için