Emrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dsmart net
21
●1.206
- 14-09-2013, 15:39:40Ben dsmarttan memnun değilim son 6 aydır felan kopmalar yapıyor günde 10 kez felan. Müşteri hizmetleri çözüm getirebilmiş değil. Arıyorum hızınızı yükseltiyorum vs diyor halbuki kopmalar devam ediyor. Arıza kaydı oluşturduk geldiler baktılar sorunu modeme buldular halbuki bir başka modemde de durum aynı
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk - 18-09-2013, 12:07:33yaw arkadaşlar ben bu dsmarta geçmek için hangi numarayı aramalıyım 0850 266 lı numarayı arıyorum internet birimine aktarıyorum diyor müşteri temsilcisi 4 oldu aktarmıyor tel öyle kalıyor elimde. başka numarsı neyim yokmudur birde kaç gün internetim kapalı kalır geçi,ş için