ttnette taahhütünüz bittiyse dsmarta başvurursunuz gerisini onlar halleder. ttneti iptal etmeye gerek yok, netiniz kapanmadan geçiş yaparsınız ttnet de sizin adınıza ise.
taahütüm yok o zaman bugün başvuralım fatura kesim tarihine bakalımda sonra bi fatura daha yollamasınlar