Ben dsmarttan memnun değilim son 6 aydır felan kopmalar yapıyor günde 10 kez felan. Müşteri hizmetleri çözüm getirebilmiş değil. Arıyorum hızınızı yükseltiyorum vs diyor halbuki kopmalar devam ediyor. Arıza kaydı oluşturduk geldiler baktılar sorunu modeme buldular halbuki bir başka modemde de durum aynı
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk