peki birşey daha soracağım şimdi ben ttneti iptal ettirip mi dsmarta başvuracağım veya dsmarta başvurmam yeterlimi iptali onlar mı yapıyor nasıl bir işlem izleniyor
ttnette taahhütünüz bittiyse dsmarta başvurursunuz gerisini onlar halleder. ttneti iptal etmeye gerek yok, netiniz kapanmadan geçiş yaparsınız ttnet de sizin adınıza ise.