Dsmart net
21
●1.206
- 14-09-2013, 00:40:20Birisi D-Smart mı dedi ?

Fiberoptik bağlatın arkadaşlar. ADSL devri kapandı artık. - 14-09-2013, 02:07:15pardonda kalite derken neden kastettiniz acaba tnnneti arayıpda internetde gidip gelmeler olduğunu söylediğimde arıza kaydı oluş turuyoruz size dönüş olucak felan diyorlarda hiç dönmediler bu bir tavsiyedir ( bir kere 2 kere aradınız sorun devammı ediyor müşteri hizmetlerine sesinizi yükseltin kızın bağırın çagırın ) bakın ozman nasıl davranıyorlar 3 haftadır interneti kullanamadım adam akılı en son canıma tak etti arıyorum arıyorum arıza kaydı felan fıstık size dönecekler dönen eden yok gene tavsiye üzerine bagırdım çağırdırım bi 10 dkk sonra bulunduğum bölge amirliğinden aradılar ve internet gidince bizi arayın dediler ttnet kişileri insan yerine koymuyor üstüne 63 tl fatura ödüyorsunuz kesiliyor bişi indiriyorsunuz 3 güne iniyor film izliyorsunuz donuyor örnekler çoğaltılır ama ttnetin kaliteli demeyin lütfen komşum dsamart internet kullanıyor ve gayet güzel diyorGencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2013, 02:58:36şimdi başvurduk usta kaç para vericez kurulum vs için fatura haricinde ?Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2013, 09:30:56ttnette taahhütünüz bittiyse dsmarta başvurursunuz gerisini onlar halleder. ttneti iptal etmeye gerek yok, netiniz kapanmadan geçiş yaparsınız ttnet de sizin adınıza ise.Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2013, 09:41:40tam emin olmamakla beraber kurulum için para almıyorlar galiba, televizyon anteni için biri geliyor, anteni takıyor, ayarları yapıyor vs. o zaman size birde modem veriyor,fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerisi biraz zor, ttnet'i iptal falan ettirmeniz gerekebilir siz onu televizyon için gelen adama sorun, o yardımcı olur


12.00-15.00 saatlerinde ne zaman ararsam varlar,