• 12-09-2013, 14:35:36
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçini bi nebze rahatlatacak bir pm attım.
    avatardakini pm lütfen
  • 12-09-2013, 14:36:36
    #56
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avatardakini pm lütfen
    alexis texas
  • 12-09-2013, 14:52:04
    #57
    seni çok iyi anlıyorum bu tip bir konuda benim var profilimden bakarsan görebilirsin benimde sevgilim vardı ve en yakın arkadaşım ben askerdeyken çıkmaya başlamışlar falan filan ama ben intikamımı çok güzel aldım ve hala alıyorum zamanlada unutuluyor be kardeş en azından çevrendeki insanları daha iyi tanıyorsun bu şekilde
  • 12-09-2013, 14:59:18
    #58
    aynısı benimde başıma geldi. Mahallenin esmer güzel kızı ile çıkıyorum. bir anda ne olduğunu anlamadan en yakın arkadaşımla çıkmaya başlıyor. hiç bir şey anlamamıştım. bayağı koymuştu o durum bana. İnsan kendini mal yerine koyulmuş gibi hissediyor. En büyük acıdı o zaten. sevdiğini başkası ile olması hele de tanıdığın biri ile olması.
  • 12-09-2013, 15:08:22
    #59
    Kız yapar yapmasınada en yakın arkadaşım dediğin insan yapıyorsa bir sorun vardır.
  • 12-09-2013, 15:12:01
    #60
    bence olay çok basit demekki en yakın arkadaşın değilmiş ...
  • 12-09-2013, 15:17:38
    #61
    Biriyle konuşmaya ihtiyacınız olursa profilimde skype adresim yazıyor
  • 12-09-2013, 16:11:54
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yol ver çıkalım kardeşini kıralım

    şakayı bıraktım, istanbulda değil dimi ?
  • 12-09-2013, 16:13:05
    #63
    Arkadaslar su an biraz daha iyi gibiyim.Onlari bugun de gordum ama hic sallamadim o s.refsize de selam sabah vermedim.Aksam whatsapptan yazdi hic sallamadim bile... :/