aynısı benimde başıma geldi. Mahallenin esmer güzel kızı ile çıkıyorum. bir anda ne olduğunu anlamadan en yakın arkadaşımla çıkmaya başlıyor. hiç bir şey anlamamıştım. bayağı koymuştu o durum bana. İnsan kendini mal yerine koyulmuş gibi hissediyor. En büyük acıdı o zaten. sevdiğini başkası ile olması hele de tanıdığın biri ile olması.