Konu
En Yakın Arkadaşım!! Böyle Olmamalıydı!! :(
12-09-2013, 16:13:05
#63
siyahh
Arkadaslar su an biraz daha iyi gibiyim.Onlari bugun de gordum ama hic sallamadim o s.refsize de selam sabah vermedim.Aksam whatsapptan yazdi hic sallamadim bile... :/