seni çok iyi anlıyorum bu tip bir konuda benim var profilimden bakarsan görebilirsin benimde sevgilim vardı ve en yakın arkadaşım ben askerdeyken çıkmaya başlamışlar falan filan ama ben intikamımı çok güzel aldım ve hala alıyorum zamanlada unutuluyor be kardeş en azından çevrendeki insanları daha iyi tanıyorsun bu şekilde