Bilgisayarında wolfteam kurulu olan varmı ?
7
●425
- 10-09-2013, 22:26:07Üyeliği durdurulduBende kurulu fakat telefonun internetinden bağlanıyorum yani hız çok yavaş 1 saate anca çara girerim
- 10-09-2013, 22:27:03Korkuyordur tekrardan başlamamak için.sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2013, 22:28:02Ya, farklı bir durum varsa?voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sonuçta her türlü bir şey olabilir; karşı taraf çok yakın arkadaşınız değil ya.
Neyin ne olacağı belli olmaz.
- 10-09-2013, 22:28:35Üyeliği durdurulduMerak etmeyin R10'a gelen bir daha WT'ye giremezvoLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle