• 09-09-2013, 17:28:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayadır oynamadığım çarı satmaya karar verdimde bilgisayarında kurulu olan bir arkadaş çarın resimlerini ve çekebiliyorsa videosunu çekebilirmi acaba ?
  • 10-09-2013, 18:25:04
    #2
    Yokmu hiç kurulu olan ?
  • 10-09-2013, 22:24:24
    #3
    Çar satan sizsiniz, neden bilgisayarınıza kurup çekmeyi siz yapmak istemiyorsunuz.
  • 10-09-2013, 22:26:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende kurulu fakat telefonun internetinden bağlanıyorum yani hız çok yavaş 1 saate anca çara girerim
  • 10-09-2013, 22:27:03
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çar satan sizsiniz, neden bilgisayarınıza kurup çekmeyi siz yapmak istemiyorsunuz.
    Korkuyordur tekrardan başlamamak için.
  • 10-09-2013, 22:28:02
    #6
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkuyordur tekrardan başlamamak için.
    Ya, farklı bir durum varsa?

    Sonuçta her türlü bir şey olabilir; karşı taraf çok yakın arkadaşınız değil ya.
    Neyin ne olacağı belli olmaz.
  • 10-09-2013, 22:28:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkuyordur tekrardan başlamamak için.
    Merak etmeyin R10'a gelen bir daha WT'ye giremez
  • 12-09-2013, 06:08:19
    #8
    oynayan var mı hala şu bebe oyununu ya oyunun %99 u 5-12 yaş arası