Konu
Bilgisayarında wolfteam kurulu olan varmı ?
10-09-2013, 22:28:35
#7
aXeBilisim
Üyeliği durduruldu
voLwy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Korkuyordur tekrardan başlamamak için.
Merak etmeyin R10'a gelen bir daha WT'ye giremez