Konu
Bilgisayarında wolfteam kurulu olan varmı ?
09-09-2013, 17:28:10
#1
iExChange
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bayadır oynamadığım çarı satmaya karar verdimde bilgisayarında kurulu olan bir arkadaş çarın resimlerini ve çekebiliyorsa videosunu çekebilirmi acaba ?