• 04-09-2013, 08:11:18
    #1
    Dün gece odamda oturuyorum. Karşı bina'da ki 2 erkek bana ve arkadaşıma dövecek gibi bakıyorlar. Birşey de yapmadık. Sonra sesli olarak " çekip aşağıya dövelim " diyor. Bu neyin ispatıdır arkadaş. Sende hiç mi karakter yok ?

    Sonra diyorlar Türkiye neden gelişmiyor. Yabancı ülke de adam suçu karşı taraf işlese bile özür diliyor , gözlerimle gördüm. Bizim bu ülke de ki kavga ve kendini ispatlama çapası nedir?

    Mesela karşı tarafta ki kişi vücut olarak benden üstün olabilir ona güvenerek bana laf atabilir benim bişey yapamıyacağımı düşünerek , bende şeytana uysam bıçaklasam hayatına yazık ben kardeşim. Böyle durumlar olunca inanın ne komşuluk duygum kalıyor, ne de yol da sokakta selam veresim kalıyor.

    Bunlar sadece kendi düşüncelerim. Sizler de kendi düşüncelerinizi belirtebilirsiniz. Kusurum olduysa affola.
  • 04-09-2013, 09:07:15
    #2
    Bana göre o tür kişilerin hayattan beklentileri olmayan kişilerdir.Onlar sizin gibi kendisini,ailesini düşünmezler.O yüzden birisinin başına bela olurlar ve halk deyimiyle 'pisi pisine gider'ler.

    Bence tek açıklaması budur hocam...
  • 04-09-2013, 09:28:22
    #3
    Küçüklükten beri yaşadığı boktan aile ortamından çıkmış, egosunu tatmin edememiş, pitbull tipi köpek besleyip onu bunu korkutan tiplerle aynı tiple karşılaşmışsınız hocam. Yapacak hiçbirşey yok boşverin gitsin.
  • 04-09-2013, 09:37:23
    #4
    Harama bakmayın alışırsınız. (hadis)

    televizyonlarda bu normal olarak lanse ediliyor insanlara. Bu kısa hadis de zaten yeterince açıklayıcı.
  • 04-09-2013, 09:51:59
    #5
    +1.
  • 04-09-2013, 10:10:09
    #6
    Durduk yere mi?
  • 04-09-2013, 10:15:11
    #7
    Boşverin hocam..

    Bu hıyarlar hayatları boyunca bir halt yiyemiş işi gücü millete laf atıp yada dayılanarak kendince birşeyleri başardığını sanan tiplerdir..

    Bunlar hayatımızın her döneminde var maalesef..

    En uyuz olduğum tipler, hele bazıları mahalle başında otururlar yok buralar bizim bölgeler filan Hiçmi akıl yok anlamıyorum kavga çıktı karşıdaki seni bıçakladı diyelim, pisi pisine ölüp gidiceksin..Kim hatırlıyacak seni ? Heykelinimi dikicekler ???

    Bu tarz insanlar bana göre kimse kusura bakmazsın boşa yaşıyan tipler..Belki geçde olsa akılları başına gelir ama iş işten geçmiş olur..

    Hiç takmayın derim muhattap dahi almayın, böyle insanları..

    Oldu karşılaştınız diyelim Allah`ın selamını verin geçip gidin, almıyorsa kendi bilir
  • 04-09-2013, 10:25:35
    #8
    Hocam tamamen medeniyetsizlikten kaynaklanıyor, henüz ülke olarak hunga bunga hebele hübele modundayız yani bir ayı ile nasıl iletişim kuramazsan ülkemizdeki insanların çoğunluğuylada öyle iletişim kuramassın yapman gereken beyzbol sopası gibi bir cismi o kişilerin tam ağzına gırtlağına kadar sokman karşısında karşı taraf anlatmak istediklerini anlayacaktır, hiç korkup çekinme bul sağlam kırılmayan bir sopa kenarlarınada çivi sapla çapraz olarak Hunharca vurmaya başla çünkü bir ayıya ancak bu yapılır başka birşey değil.
  • 04-09-2013, 10:56:41
    #9
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tamamen medeniyetsizlikten kaynaklanıyor, henüz ülke olarak hunga bunga hebele hübele modundayız yani bir ayı ile nasıl iletişim kuramazsan ülkemizdeki insanların çoğunluğuylada öyle iletişim kuramassın yapman gereken beyzbol sopası gibi bir cismi o kişilerin tam ağzına gırtlağına kadar sokman karşısında karşı taraf anlatmak istediklerini anlayacaktır, hiç korkup çekinme bul sağlam kırılmayan bir sopa kenarlarınada çivi sapla çapraz olarak Hunharca vurmaya başla çünkü bir ayıya ancak bu yapılır başka birşey değil.
    Hocam hali hazırda bir sağlam sopam var odamda. Ama durduk yere kullanmam tabi , çok ileri dereceye giderlerse kullanırım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:55:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:54:43 --

    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin hocam..

    Bu hıyarlar hayatları boyunca bir halt yiyemiş işi gücü millete laf atıp yada dayılanarak kendince birşeyleri başardığını sanan tiplerdir..

    Bunlar hayatımızın her döneminde var maalesef..

    En uyuz olduğum tipler, hele bazıları mahalle başında otururlar yok buralar bizim bölgeler filan Hiçmi akıl yok anlamıyorum kavga çıktı karşıdaki seni bıçakladı diyelim, pisi pisine ölüp gidiceksin..Kim hatırlıyacak seni ? Heykelinimi dikicekler ???

    Bu tarz insanlar bana göre kimse kusura bakmazsın boşa yaşıyan tipler..Belki geçde olsa akılları başına gelir ama iş işten geçmiş olur..

    Hiç takmayın derim muhattap dahi almayın, böyle insanları..

    Oldu karşılaştınız diyelim Allah`ın selamını verin geçip gidin, almıyorsa kendi bilir
    Haklısınız hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:56:03 -->-> Daha önceki mesaj 10:55:15 --

    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre o tür kişilerin hayattan beklentileri olmayan kişilerdir.Onlar sizin gibi kendisini,ailesini düşünmezler.O yüzden birisinin başına bela olurlar ve halk deyimiyle 'pisi pisine gider'ler.

    Bence tek açıklaması budur hocam...
    Kendileri emlak işi yapıyorlar ancak o kadar zengin gibi gözükmüyorlar. Beklentisi bence yok gibi. Bir tane arabası var sabah çıkıyor akşam geliyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:56:41 -->-> Daha önceki mesaj 10:56:03 --

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere mi?
    Ben siteme sayfa ekliyordum. Herhangi bir yere bir zararım dokunmadı. Zarar verme imkanım olsa bile yapmam.