Boşverin hocam..
Bu hıyarlar hayatları boyunca bir halt yiyemiş işi gücü millete laf atıp yada dayılanarak kendince birşeyleri başardığını sanan tiplerdir..
Bunlar hayatımızın her döneminde var maalesef..
En uyuz olduğum tipler, hele bazıları mahalle başında otururlar yok buralar bizim bölgeler filan

Hiçmi akıl yok anlamıyorum kavga çıktı karşıdaki seni bıçakladı diyelim, pisi pisine ölüp gidiceksin..Kim hatırlıyacak seni ? Heykelinimi dikicekler ???
Bu tarz insanlar bana göre kimse kusura bakmazsın boşa yaşıyan tipler..Belki geçde olsa akılları başına gelir ama iş işten geçmiş olur..
Hiç takmayın derim muhattap dahi almayın, böyle insanları..
Oldu karşılaştınız diyelim Allah`ın selamını verin geçip gidin, almıyorsa kendi bilir