Bana göre o tür kişilerin hayattan beklentileri olmayan kişilerdir.Onlar sizin gibi kendisini,ailesini düşünmezler.O yüzden birisinin başına bela olurlar ve halk deyimiyle 'pisi pisine gider'ler.

Bence tek açıklaması budur hocam...