• 29-08-2013, 14:14:49
    #1
    herkese merhaba ,
    normalde açmazdım böyle konuları ama bugün mutlu günümdeyim hemde doğum günüm olunca Akşam eğlencede olunca biraz bu eğlencelemi sizinle paylaşmak istedim . Googleye tam girdiğimde doğum günü pastaları filan görünce bir mutlu olmadım desem yalan olur Bunu otomatik bir sistem hazırlamış olsa da ben bunu geyik gırgıra çevirmek istedim o yüzden konu başlığına "Google bile kutladı , sen kutlamadın R10" yazdım Haydin doğum günüleşek

  • 29-08-2013, 14:18:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel sistemmiş hiç fark etmedim desem yalan olmaz
    Nice senelere
  • 29-08-2013, 14:18:34
    #3
    doğum günün kutlu olsun Ben de hemen doğum tarihimi düzelttim google de
  • 29-08-2013, 14:25:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nice Mutlu senelere ailen ile beraber hediye olarak rep verelim bari sana
  • 29-08-2013, 14:30:39
    #5
    doğum tarihim 30 Ağustos geçen sene girdim google pasta masta yav bu gün neki dedim hani atatür bayrak vs. beklerken pasta görünce şaşırmıştım.
  • 29-08-2013, 14:37:15
    #6
    İyiki doğdun mutlu yıllar
  • 29-08-2013, 15:20:47
    #7
    zebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel sistemmiş hiç fark etmedim desem yalan olmaz
    Nice senelere
    Aynen sistem güzel insan seviniyor
    Sağolun

    emmrecan784 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum günün kutlu olsun Ben de hemen doğum tarihimi düzelttim google de
    Eyvallah , sağolasın
    Düzelt düzelt sıra sana gelince sende böyle bir gırgır yaparsın

    Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice Mutlu senelere ailen ile beraber hediye olarak rep verelim bari sana
    Sağolun , teşekkürler
    Rep içinde teşekkürler

    darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğum tarihim 30 Ağustos geçen sene girdim google pasta masta yav bu gün neki dedim hani atatür bayrak vs. beklerken pasta görünce şaşırmıştım.
    O da değişik bir anı olmuş sizin için
    -
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiki doğdun mutlu yıllar
    Sağolun
  • 29-08-2013, 17:56:47
    #8
    dogum gununuz kutlu olsun hocam
    benim dogum gunumu bi tek forumdan bir kac arkadas
    is yaptigim bir kac arkadas , google , birkac uye oldugum platform kutlamisti
  • 29-08-2013, 18:03:52
    #9
    Iyiki dogdun kardesim, bikac alisverisimiz oldu

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.