• 29-08-2013, 18:58:54
    #10
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogum gununuz kutlu olsun hocam
    benim dogum gunumu bi tek forumdan bir kac arkadas
    is yaptigim bir kac arkadas , google , birkac uye oldugum platform kutlamisti
    o nasıl bir cümle olmuş hocam işte tanıdıklar ve büyük bir şirket kutladı deseniz bu kadar zahmete girmezdiniz Bu arada teşekkürler

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyiki dogdun kardesim, bikac alisverisimiz oldu

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
    Eyvallah dostum , daha nice alışverişlere
  • 29-08-2013, 18:59:25
    #11
    Yas kac oldu

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 29-08-2013, 19:03:04
    #12
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl bir cümle olmuş hocam işte tanıdıklar ve büyük bir şirket kutladı deseniz bu kadar zahmete girmezdiniz Bu arada teşekkürler



    Eyvallah dostum , daha nice alışverişlere

    sormayin hocam bu aralar mantiksiz cumleler kuruyorum uykusuzluk ve sicak birlestiginden olsa gerek
  • 29-08-2013, 19:08:33
    #13
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yas kac oldu

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
    19 bitti hocam 20 den gün aldık deniyor galiba Daha nice seneler görürüz inşallah

    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sormayin hocam bu aralar mantiksiz cumleler kuruyorum uykusuzluk ve sicak birlestiginden olsa gerek
    Olur olur boşverin benimde bu sıralar o kadar doğru dürüst cümle kurduğum yok yani
  • 29-08-2013, 19:46:43
    #14
    Googital.com
    benim doğum günümde bugün, nice senelere.
  • 29-08-2013, 20:35:33
    #15
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim doğum günümde bugün, nice senelere.
    oo emrah hocam aynı gün doğmuşuz ha Sizinde doğum gününüz kutlu olsun o zaman
  • 30-08-2013, 09:58:50
    #16
    20 ne güzel yaş. Gençlik başında duman
  • 30-08-2013, 12:46:16
    #17
    Doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle nice mutlu senelere..