dogum gununuz kutlu olsun hocam
benim dogum gunumu bi tek forumdan bir kac arkadas
is yaptigim bir kac arkadas , google , birkac uye oldugum platform kutlamisti

o nasıl bir cümle olmuş hocam

işte tanıdıklar ve büyük bir şirket kutladı deseniz bu kadar zahmete girmezdiniz

Bu arada teşekkürler
Iyiki dogdun kardesim, bikac alisverisimiz oldu
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
Eyvallah dostum , daha nice alışverişlere