umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dogum gununuz kutlu olsun hocam
benim dogum gunumu bi tek forumdan bir kac arkadas
is yaptigim bir kac arkadas , google , birkac uye oldugum platform kutlamisti
o nasıl bir cümle olmuş hocam işte tanıdıklar ve büyük bir şirket kutladı deseniz bu kadar zahmete girmezdiniz Bu arada teşekkürler

Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyiki dogdun kardesim, bikac alisverisimiz oldu

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
Eyvallah dostum , daha nice alışverişlere