herkese merhaba ,
normalde açmazdım böyle konuları ama bugün mutlu günümdeyim hemde doğum günüm olunca

Akşam eğlencede olunca biraz bu eğlencelemi sizinle paylaşmak istedim . Googleye tam girdiğimde doğum günü pastaları filan görünce bir mutlu olmadım desem yalan olur

Bunu otomatik bir sistem hazırlamış olsa da ben bunu geyik gırgıra çevirmek istedim o yüzden konu başlığına "Google bile kutladı , sen kutlamadın R10" yazdım

Haydin doğum günüleşek