• 28-08-2013, 02:31:44
    #1
    Reveloper
    Merhaba,

    dövme yaptırıcam ancak uzun anlamlı bi yazı yaptırıcam boynumdan başlayıp omuz sonunda döne döne devam eden bi yazı olucak. öneriniz varmıdır anlamlı hoş bir yazı?
  • 28-08-2013, 20:58:45
    #2
    Ne yaptırmak istediğine bile burada fikir arıyorsun hocam. Yanlış anlama beni ama bence sen dövme yaptırma konusunu ertele bir süre derim. Kafanda bir şey belirleyip tamamen oturtmadan yaptırma..
  • 28-08-2013, 21:19:39
    #3
    İlgi alanlarinla ilgili, hafif gizem katarak bir sey olusturabilirsin


    TepeTakLak HD
  • 28-08-2013, 22:24:34
    #4
    Akşamı getiren sesleri dinle,
    Dinle de gönlümü alıver gitsin.
    Saçlarımdan tutup kor gözlerinle
    Yaşlı gözlerime dalıver gitsin.
  • 28-08-2013, 22:33:24
    #5
    Doğru olsan ok gibi;yabana atarlar seni,eğri olsan yay gibi;elde tutarlar seni
  • 28-08-2013, 22:40:45
    #6
    Çok eskiden bir adamın, haylaz ve yaramaz bir oğlu varmış. Adam, çocuğunun her yaramazlığı sonunda; ''Oğlum sen adam olamazsın!'' dermiş.

    Babasının bu sözü oğlunun çok zoruna gidermiş ve üzülürmüş. Aralarında çıkan bir tartışmadan sonra, bizim haylaz oğlan babasına saygısızlık yapmış. Ve almış başını İstanbul'a gitmiş. Çalışıp, çabalamış. Çeşitli okulları bitirip, bir sürü imtihana girmiş. Sonunda kendi şehrine vali olmuş.

    Daha koltuğuna oturur oturmaz; ''Gidin, filan köyde şu isimde biri var, çabuk onu huzuruma getirin.'' diye emir vermiş.

    Valinin adamları gidip, söylenen köydeki ihtiyar Ahmet efendiyi bulmuşlar. ''Seni Vali huzuruna çağırıyor.'' diyerek, adamı apar topar valinin karşısına çıkarmışlar. Koltuğuna iyice yaslanıp sigarasını tüttüren vali, yani bizim haylaz oğlan sormuş;

    - ''Ben kimim? Beni tanıdın mı?''

    Yaşlı adam büyük bir korku içinde imiş. Oğlunu tanıyamamış.

    - ''Siz vali efendimizsiniz.'' demiş.

    Vali, intikamını almış olmanın gururu içinde,

    - ''Ben senin oğlunum!'' demiş. ''Hani sen bana iki sözünün birinde, adam olamazsın, derdin. Bak işte adam oldum, hatta vali bile oldum.''

    Adamcağız meseleyi hemen anlamış;

    - ''Beni ayağına bunu söylemek için mi çağırdın? Ben sana vali olamazsın değil, adam olamazsın demiştim. Yaşlı insanları ayağına çağırmakla ve onların yanında saygısızca sigara içmekle, insanları küçük görmekle adam olamayacağını gösterdin.''


    1 punto ile .
  • 28-08-2013, 22:44:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oldu olacak nasrettin hocanın bi fıkrasını yazdırsın

    edit :

    şimdi bi yerde gördüm, dövme olabilcek güzel bi yazı bence..

    Alıntı
    Affetmek için iki kişilik erdem lazım.. Hem onu affetmek, hem onu affettiği için kendini affetmek.
  • 28-08-2013, 22:54:30
    #8
    http://1ile0.blogspot.com/2013/08/neydi.html şu'da olabilir esasında 2 kolon olarak 1 punto ile.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:30 -->-> Daha önceki mesaj 22:50:29 --


    T/uzağına düştüm..Aşkla sar/hoş et beni



    -Bir tebessüm armağan et,
    En yüreklisinden .
    D/okunsun Kâlb-î Duâ'm a Sen diye ...


    Ah benim güneş doğmasa da açan günebakanım
    mala vuruyorum
    duvara
    kendimi içeri sıvıyorum .
    Belki sen bir adım atar da
    gelirsen ekime kadar
    Gelmesen de . . .
    Sabit kanca !
  • 31-08-2013, 11:56:12
    #9
    "savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye;
    zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın.
    raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı,
    güzelleş be oğlum, şimdilik, ölümüne kadar hayattasın."