http://1ile0.blogspot.com/2013/08/neydi.html şu'da olabilir esasında 2 kolon olarak 1 punto ile.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:30 -->-> Daha önceki mesaj 22:50:29 --


T/uzağına düştüm..Aşkla sar/hoş et beni



-Bir tebessüm armağan et,
En yüreklisinden .
D/okunsun Kâlb-î Duâ'm a Sen diye ...


Ah benim güneş doğmasa da açan günebakanım
mala vuruyorum
duvara
kendimi içeri sıvıyorum .
Belki sen bir adım atar da
gelirsen ekime kadar
Gelmesen de . . .
Sabit kanca !