oldu olacak nasrettin hocanın bi fıkrasını yazdırsın

edit :

şimdi bi yerde gördüm, dövme olabilcek güzel bi yazı bence..

Alıntı
Affetmek için iki kişilik erdem lazım.. Hem onu affetmek, hem onu affettiği için kendini affetmek.