Arkadaşlar bir arkadaşım bursa mudanyaya taşınmak istiyor. Aynen aktarıyorum yardımcı olacak arakdaşlara şimdiden teşekkürler...
"Arkadaşlar ben işim gereği bursa mudanyaya taşınmam gerekiyor. Fakat işlerimin yoğunluğu nedeniyle bursaya gidemedim ev arayışı için internetten bakıyorum. İnternette burgaz da bir iki ev buldum. Yeni inşatı bitmiş evler. Acaba şuan burada oturan veya daha önce görmüş burgazı mudanyayı bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz? Önerirmisiniz. Merkeze ulaşım sıkıntısı varmdır? Bakkal market sağlık ocağı vs yakınlarda varmıdır? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Teşekkürler."
Bursa Mudanya Burgaz'da Oturanlar Lütfen Yardım
7
●521
- 27-08-2013, 21:44:21Orada oturuyorumda şöyle izah edeyim. Yazlık bir bölgedir. Burgaz/Güzelyalı ismiyle bilinir. Burgaz köyü olarak geçiyor. Bu bölgelerde kışlarıda oturanlar vardır. Ama diğer kesimler yazlık olarak kullanılıyor. Bu bahsettiğim bölge ido iskelesinin olduğu bölgedir. Ailemde bu bölgeye yakın oturuyor. Evlerin inşaatı yeni bittiyse üst taraflarda olabileceğini tahmin ediyorum. Pmden evlerin linklerini iletirseniz bakayım.
Ulaşım konusunda mudanya yolundan minübüse binerseniz en geç 25 dakikada bursa metrosunda olursunuz. Ben minibüs ve metro ile 1 saatte şehir merkezine geçiyorum. Ayrıca ido iskelesinden metro istasyonuna, üniversiteye, otogara ve şehir merkezine kalkan otobüsler var. Metro istasyonuna giden otobüsler kullanım saatine göre farklı sıklıkta kalkıyor. Yola yakın bölgelerde oturursada yine mudanyadan gelen otobüsleri ve minübüsleri kullanabilir. - 27-08-2013, 22:42:07hocam ilginiz için çok tşkler. pm attım cevabınızı bekliyorum.Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2013, 23:01:47Üyeliği durduruldumudanya güzeldir. ama şehre biraz uzak araç yoksa
- 28-08-2013, 00:49:23Siz demi orda yaşıyosunuz hocam?MaviOkyanuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2013, 00:50:48Üyeliği durdurulduhayır gidip geliyorum süreklibuddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2013, 01:04:40Deniz mevsimine göre kötü oluyor usta. Mesela 1 ay önce gittiğimde çok iyiydi, bugünlerde kötü değişiyor yani.has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle