has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide denizi cok kötü diyorlar oradaki arkadaşlarım.
Deniz mevsimine göre kötü oluyor usta. Mesela 1 ay önce gittiğimde çok iyiydi, bugünlerde kötü değişiyor yani.