Orada oturuyorumda şöyle izah edeyim. Yazlık bir bölgedir. Burgaz/Güzelyalı ismiyle bilinir. Burgaz köyü olarak geçiyor. Bu bölgelerde kışlarıda oturanlar vardır. Ama diğer kesimler yazlık olarak kullanılıyor. Bu bahsettiğim bölge ido iskelesinin olduğu bölgedir. Ailemde bu bölgeye yakın oturuyor. Evlerin inşaatı yeni bittiyse üst taraflarda olabileceğini tahmin ediyorum. Pmden evlerin linklerini iletirseniz bakayım.

Ulaşım konusunda mudanya yolundan minübüse binerseniz en geç 25 dakikada bursa metrosunda olursunuz. Ben minibüs ve metro ile 1 saatte şehir merkezine geçiyorum. Ayrıca ido iskelesinden metro istasyonuna, üniversiteye, otogara ve şehir merkezine kalkan otobüsler var. Metro istasyonuna giden otobüsler kullanım saatine göre farklı sıklıkta kalkıyor. Yola yakın bölgelerde oturursada yine mudanyadan gelen otobüsleri ve minübüsleri kullanabilir.