• 26-08-2013, 22:52:44
    #1
    ...teşekkürler.
  • 26-08-2013, 23:13:59
    #2
    Valla ilk bi kaç cümleden sonrasını okuyamadım ama başlıktan yola çıkarak yazıyorum. Benim tam 1 senedir yok. Bi kıza tutuldum 3 senedir seviyorum toplasan 4 ay çıkmışızdır Yani öyle hayat böyle
  • 26-08-2013, 23:15:46
    #3
    Kısmet ki. Kısmetinde varsa olur biri
  • 26-08-2013, 23:16:50
    #4
    Müsait vaktiniz de konuyu okuyup, öyle mesaj yazmanızı isterim hocam.



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:53 --

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmet ki. Kısmetinde varsa olur biri
    İnşAllah ablacım.
    Hayırlısıyla çıkacak karşımıza ama daha erken diye düşünüyorum, çevremde öyle düşünüyor.

    Ama işte psikolojik sanırım kabullenemiyor beyin. Kahretsin!
  • 26-08-2013, 23:19:54
    #5
    Yalnızlık zor ama kısmetinde varsa olur. Bir de geç olsun ama hayırlısı olsun, ciddi olsun, evleneceğin iyi bir insan olsun. Allah hayırlısını versin
  • 26-08-2013, 23:23:47
    #6
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızlık zor ama kısmetinde varsa olur. Bir de geç olsun ama hayırlısı olsun, ciddi olsun, evleneceğin iyi bir insan olsun. Allah hayırlısını versin
    Allah'ın izniyle, teşekkür ettim.
  • 26-08-2013, 23:26:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ask ozel bir seydir arayinca bulunmaz.
    O kizi da unutmak istiyosaniz baska bi kizla
    Yasadiklarinizi tekrar yasayin terapi yapin hocam.

    O kız artik elin olmuş.
  • 26-08-2013, 23:34:26
    #8
    sana kız mı yok? deyip seni biraz mutlu etmek isterdim ama kimse doğru dürüst sevgili bulamıyor bu aralar,
  • 26-08-2013, 23:53:38
    #9
    bende foruma konu açmıştım 5 ay önce 2 gün sonra tam 3,5 yıl olacak daha kıza açılamadım allah belasını versin