Şaka maka, aylardır sevgilim yok.
25
●1.697
- 26-08-2013, 23:16:50Müsait vaktiniz de konuyu okuyup, öyle mesaj yazmanızı isterim hocam.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:53 --
İnşAllah ablacım.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısıyla çıkacak karşımıza ama daha erken diye düşünüyorum, çevremde öyle düşünüyor.
Ama işte psikolojik sanırım kabullenemiyor beyin. Kahretsin!
- 26-08-2013, 23:19:54Yalnızlık zor ama kısmetinde varsa olur. Bir de geç olsun ama hayırlısı olsun, ciddi olsun, evleneceğin iyi bir insan olsun. Allah hayırlısını versin
- 26-08-2013, 23:23:47Allah'ın izniyle, teşekkür ettim.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani öyle hayat böyle
2 gün sonra tam 3,5 yıl olacak daha kıza açılamadım