Müsait vaktiniz de konuyu okuyup, öyle mesaj yazmanızı isterim hocam.



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:53 --

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısmet ki. Kısmetinde varsa olur biri
İnşAllah ablacım.
Hayırlısıyla çıkacak karşımıza ama daha erken diye düşünüyorum, çevremde öyle düşünüyor.

Ama işte psikolojik sanırım kabullenemiyor beyin. Kahretsin!