• 26-08-2013, 23:55:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bende en son 10 ay once birine teklif ettim reddetti, su an ozguven 0, asosyallik tavan yapmis durumda. Tanimadigim biriyle konusurken kekeliyorum. kizdan degil de onceden de vardi ama bu sene epey artti bu.
  • 26-08-2013, 23:55:56
    #11
    ah ah hayat nasıl yaşamak istersiniz diye bir sorsa keşke bize
  • 26-08-2013, 23:56:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Aşk beşa bela . Özellikle de webmastersan .
  • 27-08-2013, 00:17:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk beşa bela . Özellikle de webmastersan .
    Gercekten bela. Su isi bitirip gelecegim lafi yuuzunden ne kavgalar edildi.

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 27-08-2013, 00:25:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam aramıza hoş geldiniz , şimdiden arşiv oluşturmaya başlayın
  • 27-08-2013, 00:39:37
    #15
    Aşk ümitsiz değil en ümitsiz olduğun zaman karşına çıkar. Sen bile inanamazsın. Belki arkadaşlarına danışırsın. Diğerleri gibi zannedersin. Ama bi bakmışsın aşık olmuşun. Sana tavsiyem hayırlı bir insana aşık olmak için dua et.

    Kaybedenler Kulübü'nden bit replikle sonlandırayım;

    Aşık olmak anlık bir şeydir. Birden her şeyin çok parlak göründüğü, birden en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı, birden tüm yemeklerin, çok daha lezzetli olduğu bir andır.

    Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.
  • 27-08-2013, 00:51:58
    #16
    Hocam aynı sorun bende de var. 6 ay önce bir kızla tanıştım. Çok sevdim. İlişkimiz 1 ay sürdü sonra çekti gitti bide nedensiz gitti . Soğudum dedi çekti gitti.
    Birkaç kızla çıktım sırf unutmak için o çıktığım kızlara da yazık ettim. Gönül eğlendirmek amacı ile çıktım.
    Yani düzenli bir ilişkim yok. Şuanki aşklar hep 1 haftalık veya günlük.
  • 27-08-2013, 00:55:55
    #17
    Popülerlik için facebookta ilişkim var 100 beğenim var şeklinde ki hatunlarla çıktım hep. bu kafayı silin kendin kafa denginizi bulun pes etmeyin
  • 27-08-2013, 01:12:07
    #18
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ve bu parçayı gecenin saat kaçı olursa olsun devamlı olarak son ses dinliyorum, eşlik ediyorum dilimin döndüğünce.
    .) yazık etme kendine şarkılarla türkülerle.

    Aç komik bişeyler izle kafanı dağıt. İsyan Modundan Uzak Kalmaya Bak.

    Bu Aralar Çok fazla yalnız kalma. Hatta Hobi Edin Kendine