Hocam aynı sorun bende de var. 6 ay önce bir kızla tanıştım. Çok sevdim. İlişkimiz 1 ay sürdü sonra çekti gitti bide nedensiz gitti . Soğudum dedi çekti gitti.
Birkaç kızla çıktım sırf unutmak için o çıktığım kızlara da yazık ettim. Gönül eğlendirmek amacı ile çıktım.
Yani düzenli bir ilişkim yok. Şuanki aşklar hep 1 haftalık veya günlük.