• 26-08-2013, 10:14:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul - maslak sanayi alt geçidinde öğlen 12-2 arası bir pilavcı var.

    aylık kazancı 30-40.000tl değilse ben hiç birşey bilmiyorum.

    gidip görün anlayacaksınız.
    o pilavcılar mafya resmen mköyde metro girişinde vardı geçen senelerde akşam saatlerinde çıkıyordu para basıyor resmen ama bir o kadar da yediriyordur bırakmazlar öyle tezgahı her yere. aynı şekilde maslakta windows towersin az aşağısında var adam bir araba pilavi 12-15.00 arası bitirip gidiyor şaka gibi resmen. para basıyor valla adamlar. mekan bul bizde girelim
  • 26-08-2013, 10:14:43
    #12
    Aylık tuz, aylık kağıt, aylık kömür, aylık işgaliye ücreti... Peki ya vergi nerede?

    Bize gelince, 3 kuruş kazanıyoruz diye maliye omuriliğimizden kan alıyor.
  • 26-08-2013, 10:33:48
    #13
    peki ama şunu sormadanda geçemiyor insan adamlar nerdeyse full gün çalışıyor siz olsanız 2-3 e memur mu olurdunuz yoksa süt mısırcı mı böyle anlık gaza gelmeler bunlar iyi günler
  • 26-08-2013, 10:54:40
    #14
    Platin üye
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ama şunu sormadanda geçemiyor insan adamlar nerdeyse full gün çalışıyor siz olsanız 2-3 e memur mu olurdunuz yoksa süt mısırcı mı böyle anlık gaza gelmeler bunlar iyi günler
    imkan olsaydı emin olun memurlar da tüm gün çalışırdı, sabah 8 akşam 5. tüm günden farkı yok zaten. aldıkları maaş ortada.

    gün boyu mısır satan biri bir doktor kadar maaş alıyor memurdan 3-4 kat daha fazla kazanıyor.

    anlık gaz olayı biraz arka planda kalmış, bu devirde insan para kazanabilecek işi yapmalı, çok para kazanabilecek bir iş.
  • 26-08-2013, 10:59:26
    #15
    r10 u kapatıyoruz beyler toptan Türkiyeye süt mısır işini üstleniyoruz
  • 26-08-2013, 11:10:11
    #16
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ama şunu sormadanda geçemiyor insan adamlar nerdeyse full gün çalışıyor siz olsanız 2-3 e memur mu olurdunuz yoksa süt mısırcı mı böyle anlık gaza gelmeler bunlar iyi günler
    öle her geleni memur yapmıyorlar hocam ama az bi paran varsa olursun mısırcı
  • 26-08-2013, 11:25:06
    #17
    75 kuruşa mısır alıyormuş aldığı yerde 50 kuruşa mal etse 10 tane mısırcıyla anlaşsa bunlar günde 300 er mısır satsa 3.00*0,25=750 tl aylık ise 90.000*0,25=22500 tl yapıyor tarla vrsa mısırda para var gibi
  • 26-08-2013, 12:10:18
    #18
    yedirirler mi sence ?