fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ama şunu sormadanda geçemiyor insan adamlar nerdeyse full gün çalışıyor siz olsanız 2-3 e memur mu olurdunuz yoksa süt mısırcı mı böyle anlık gaza gelmeler bunlar iyi günler
imkan olsaydı emin olun memurlar da tüm gün çalışırdı, sabah 8 akşam 5. tüm günden farkı yok zaten. aldıkları maaş ortada.

gün boyu mısır satan biri bir doktor kadar maaş alıyor memurdan 3-4 kat daha fazla kazanıyor.

anlık gaz olayı biraz arka planda kalmış, bu devirde insan para kazanabilecek işi yapmalı, çok para kazanabilecek bir iş.