peki ama şunu sormadanda geçemiyor insan adamlar nerdeyse full gün çalışıyor siz olsanız 2-3 e memur mu olurdunuz yoksa süt mısırcı mı böyle anlık gaza gelmeler bunlar iyi günler

öle her geleni memur yapmıyorlar hocam ama az bi paran varsa olursun mısırcı