• 23-08-2013, 11:24:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Süper Loto vb Oluyor İyi Güzelde İç Yüzünde Bi sahtekarlık var mı ?
    Veya Sizin Gözlemlediğiniz Bi durum Var mı ?
  • 23-08-2013, 11:37:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç bir gözlemim falan yok ama hissiyatım keisnlikle olduğundan yana bu fikrimde hiç bir zaman değişmiyecek.
  • 23-08-2013, 11:41:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ciklet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir gözlemim falan yok ama hissiyatım keisnlikle olduğundan yana bu fikrimde hiç bir zaman değişmiyecek.
    Hissiyat Bakımından Bende Bi dala vere olduğu şüphesindeyim.
    Ama Bi Açık verdikleri Yer Var mı Gözlemleriniz Sonucu onu merak ediyorum.
  • 23-08-2013, 11:44:52
    #4
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hissiyat Bakımından Bende Bi dala vere olduğu şüphesindeyim.
    Ama Bi Açık verdikleri Yer Var mı Gözlemleriniz Sonucu onu merak ediyorum.
    ısı ile ilgili bişeyler duymuştum sanki bir ara milli piyango olayında ama yalanda konuşmıyayım
  • 23-08-2013, 12:37:13
    #5
    Kumarda daima masa kazanır.
  • 23-08-2013, 12:46:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumarda daima masa kazanır.
    Biliyoruz Usta Çok Şükür Haram'da Gözümüz yok Merakım'dan soruyorum.
  • 23-08-2013, 17:03:02
    #7
    Umut fakirin ekmeği, hile hurda olmasına gerek yok. Milyonluk ihtimallerin döndüğü bir oyun.
  • 23-08-2013, 17:19:37
    #8
    Alıntı
    Milli Piyango İdaresi, son 42 haftada 29 büyük ikramiyenin Ankara-Çankaya, İstanbul-Pendik ve Antalya-Muratpaşa ilçelerine çıkmasının, söz konusu illerin en yüksek oyun hasılatına sahip olması bakımından "gayet olağan" olduğunu belirtti.
    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...lce-aciklamasi

    http://gundem.milliyet.com.tr/milli-...53/default.htm

    Bir aralar bunla ilgili şeyler dönüyordu tabi insan garipsiyor 42 çekiliş yapıyorsunuz 29u aynı 3 ilçeye çıkıyor

    Bence var, ikramiyeler o kadar büyük ve fazla ki kesinlikle var, ama yılbaşı ikramiyesinde olduğunu düşünmüyorum çok fazla ilgi çekiyor çünkü
  • 24-08-2013, 17:01:10
    #9
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...lce-aciklamasi

    http://gundem.milliyet.com.tr/milli-...53/default.htm

    Bir aralar bunla ilgili şeyler dönüyordu tabi insan garipsiyor 42 çekiliş yapıyorsunuz 29u aynı 3 ilçeye çıkıyor

    Bence var, ikramiyeler o kadar büyük ve fazla ki kesinlikle var, ama yılbaşı ikramiyesinde olduğunu düşünmüyorum çok fazla ilgi çekiyor çünkü
    Her çekiliş öncesi babam her zaman ki gibi Pendikten alır ama daha çıktığını görmedik Akrabalarına falan mı çıkarıyorlar anlamadım ki.