atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...lce-aciklamasi

http://gundem.milliyet.com.tr/milli-...53/default.htm

Bir aralar bunla ilgili şeyler dönüyordu tabi insan garipsiyor 42 çekiliş yapıyorsunuz 29u aynı 3 ilçeye çıkıyor

Bence var, ikramiyeler o kadar büyük ve fazla ki kesinlikle var, ama yılbaşı ikramiyesinde olduğunu düşünmüyorum çok fazla ilgi çekiyor çünkü
Her çekiliş öncesi babam her zaman ki gibi Pendikten alır ama daha çıktığını görmedik Akrabalarına falan mı çıkarıyorlar anlamadım ki.