Alıntı
Milli Piyango İdaresi, son 42 haftada 29 büyük ikramiyenin Ankara-Çankaya, İstanbul-Pendik ve Antalya-Muratpaşa ilçelerine çıkmasının, söz konusu illerin en yüksek oyun hasılatına sahip olması bakımından "gayet olağan" olduğunu belirtti.
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...lce-aciklamasi

http://gundem.milliyet.com.tr/milli-...53/default.htm

Bir aralar bunla ilgili şeyler dönüyordu tabi insan garipsiyor 42 çekiliş yapıyorsunuz 29u aynı 3 ilçeye çıkıyor

Bence var, ikramiyeler o kadar büyük ve fazla ki kesinlikle var, ama yılbaşı ikramiyesinde olduğunu düşünmüyorum çok fazla ilgi çekiyor çünkü