9 ay boyunca dayım özel bir hastaneye gidiyor ve bütün işlemlerini o hastanede yaptırıyordu. Doktorlar bebek çok sağlıklı bir sorunu yok diyordu biz 4boyutlu bebeğe baktırdık her ayrıntısı ortada yani. 12 mesaisi'ne çok az bir zaman vardı dayım doktordun acele ettiğini farketti ama ses çıkarmamıştı bebekte sorun yok dendi sağlıklı olduğu söylendi taki 2 gün öncesine kadar, kuzenim(bebek) 2gün önce doğdu fakat doğduğunda femur kemiğinin olmadığını öğrendik
O doktora bişey demiyorum şuan fakat ilk çocuklarıydı. Herşey ALLAH'tandır diyip isyan etmemek gerekiyor sizlerden küçük bir istekde bulunacağım. Bu sakatlığın
çözümü varmı diye etrafınızdaki tanıdık/tanımadık doktorlara sormanız ve imkanı olmayan arkadaşların çözüm için internetten araştırmalarını rica ediyorum birde duanızı eksik etmez iseniz çok memnun olurum ALLAH'ın izniyle inşallah çözüm bulacağız.