• 17-08-2013, 13:10:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    9 ay boyunca dayım özel bir hastaneye gidiyor ve bütün işlemlerini o hastanede yaptırıyordu. Doktorlar bebek çok sağlıklı bir sorunu yok diyordu biz 4boyutlu bebeğe baktırdık her ayrıntısı ortada yani. 12 mesaisi'ne çok az bir zaman vardı dayım doktordun acele ettiğini farketti ama ses çıkarmamıştı bebekte sorun yok dendi sağlıklı olduğu söylendi taki 2 gün öncesine kadar, kuzenim(bebek) 2gün önce doğdu fakat doğduğunda femur kemiğinin olmadığını öğrendik O doktora bişey demiyorum şuan fakat ilk çocuklarıydı. Herşey ALLAH'tandır diyip isyan etmemek gerekiyor sizlerden küçük bir istekde bulunacağım. Bu sakatlığın çözümü varmı diye etrafınızdaki tanıdık/tanımadık doktorlara sormanız ve imkanı olmayan arkadaşların çözüm için internetten araştırmalarını rica ediyorum birde duanızı eksik etmez iseniz çok memnun olurum ALLAH'ın izniyle inşallah çözüm bulacağız.
  • 17-08-2013, 13:40:06
    #2
    Tıp öğrencisi bir arkadaşa sorup dönüş yaparım, mesajım bulunsun, geçmiş olsun.
  • 17-08-2013, 13:44:34
    #3
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıp öğrencisi bir arkadaşa sorup dönüş yaparım, mesajım bulunsun, geçmiş olsun.
    ALLAH razı olsun umarım bir çözüm'e ulaşabiliriz
  • 17-08-2013, 15:15:39
    #4
    şimdi kısa bir sms le sordum aksam görüşeceğiz tekrar yazarım, üst bacak kemiği oldugunu soyledı ve yürümesinin zor olduğunu söyledi ama detaylı tedavi vs. bilgileri alınca yazarım yine umudu kesmeyelim.
  • 17-08-2013, 15:33:51
    #5
    Cok gecmis olsun ins bir cozum bulunur hocam. Bence hastaneyi ve doktoru mahkemeye verin kazanicaginiz tazminat ile de tedavi masraflarini karsilarsiniz hocam .Allah sabir versin


    -I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-08-2013, 15:50:59
    #6
    BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok gecmis olsun ins bir cozum bulunur hocam. Bence hastaneyi ve doktoru mahkemeye verin kazanicaginiz tazminat ile de tedavi masraflarini karsilarsiniz hocam .Allah sabir versin


    -I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    sağlık bakanlığı danışma hattını aradık hastane size masraflarınızı karşılayalım vs diyecekler kabul etmeyin dedi. / dava açacağız sanırım
  • 17-08-2013, 16:07:02
    #7
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    tıp okuyan çok arkadaş var forumda, bir doktor var sanırsam ayrıca, k.adı: okirpiko idi, ben şuan il dışındayım, tam profil link veremem, bir araştır istersen,
  • 17-08-2013, 16:09:00
    #8
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıp okuyan çok arkadaş var forumda, bir doktor var sanırsam ayrıca, k.adı: okirpiko idi, ben şuan il dışındayım, tam profil link veremem, bir araştır istersen,
    bakıyorum teşekkürler
  • 17-08-2013, 22:48:24
    #9
    Hâlâ çözüm aranıyor