Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tıp okuyan çok arkadaş var forumda, bir doktor var sanırsam ayrıca, k.adı: okirpiko idi, ben şuan il dışındayım, tam profil link veremem, bir araştır istersen,
bakıyorum teşekkürler