BotBeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok gecmis olsun ins bir cozum bulunur hocam. Bence hastaneyi ve doktoru mahkemeye verin kazanicaginiz tazminat ile de tedavi masraflarini karsilarsiniz hocam .Allah sabir versin


-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
sağlık bakanlığı danışma hattını aradık hastane size masraflarınızı karşılayalım vs diyecekler kabul etmeyin dedi. / dava açacağız sanırım