Anket Büyüklüğü ;
Toplam Katılımcı Sayısı: 26
Büyüklüğü ;
Ekranının büyük olmasına alıştım, pişman değilim.
%80,77 (21 Oy)
Ekran haddinden biraz fazla büyük, s4 almalıydım.
%19,23 (5 Oy)
  • 08-08-2013, 03:34:41
    #10
    Arkadaşlar telefonu otobüste falan kulağınıza koyunca çekinmiyor musunuz? Malum çok büyük
  • 08-08-2013, 06:30:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar telefonu otobüste falan kulağınıza koyunca çekinmiyor musunuz? Malum çok büyük
    yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....

    Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya

    geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
  • 08-08-2013, 07:43:22
    #12
    digikod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....

    Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya

    geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
    haha sabahın köründe yarıldım
    numaramı verim istersen yakışıklı
  • 08-08-2013, 07:50:56
    #13
    Reveloper
    ben s3 kullanmama rağmen ekranı büyük geliyor. bu arada note 2'nin şarjı iyi gidiyodur diye tahmin ediyorum herkes arkasında batarya var sanıyo yalandır bunlar arkadaşlar dahili aküsü mevcut şarjı bitince arabaya takviye kablosuyla bağlayıp ekmeğini yiyebilirsiniz. yada arabanızın aküsü yerine kullanırsınız ne bileyim
  • 08-08-2013, 08:03:36
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    digikod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....

    Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya

    geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
    Note 2 bahane numaralar şahane O nasıl kadınlarmış öyle ya bi espriye numara veren 2 espriye siz düşünün

    Bu arada @Single hocam yapamadım o dediğinizi