Arkadaşlar telefonu otobüste falan kulağınıza koyunca çekinmiyor musunuz? Malum çok büyük
yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....
Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya
geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler