digikod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....

Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya

geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
Note 2 bahane numaralar şahane O nasıl kadınlarmış öyle ya bi espriye numara veren 2 espriye siz düşünün

Bu arada @Single hocam yapamadım o dediğinizi