yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....
Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya
geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
Note 2 bahane numaralar şahane

O nasıl kadınlarmış öyle ya bi espriye numara veren 2 espriye siz düşünün
Bu arada @Single hocam yapamadım o dediğinizi