ben s3 kullanmama rağmen ekranı büyük geliyor. bu arada note 2'nin şarjı iyi gidiyodur diye tahmin ediyorum herkes arkasında batarya var sanıyo yalandır bunlar arkadaşlar dahili aküsü mevcut şarjı bitince arabaya takviye kablosuyla bağlayıp ekmeğini yiyebilirsiniz. yada arabanızın aküsü yerine kullanırsınız ne bileyim